Follow on Bloglovin

donderdag 29 mei 2014

Kap-handdoekjes



Soms valt het wel eens voor dat ik een grote laf stof koop en er grootse plannen mee heb. Achteraf thuis gekomen, lijken die plannen niet meer zo'n goed idee...


Zo had ik op het stoffenspektakel een grote lap rode badstof gekocht om er badjassen en slabbetjes mee te maken. De 2 slabbetjes heb ik gemaakt, maar de badjas vond ik plots geen goed idee meer.


Wat ging ik nu doen met nog meer dan 3 meter rode badstof??

Met baby broer die er zeer snel zal aankomen, vond ik het misschien wel een leuk idee om kap-handdoekjes te maken.


Dit is het resultaat:









De strijkapplicaties en bijpassende biais heb ik gewoon bij veritas gekocht.

Ik heb de applicaties niet alleen gestreken, maar voor alle zekerheid ook nog even vastgenaaid.


Nog even een close-up van de applicaties:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten