Follow on Bloglovin

donderdag 29 november 2018

Jurkje met kant

Ik heb thuis nogal veel naai-magazines liggen :)   Eén daarvan koop ik soms in de plaatselijke Delhaize en noemt "leuke snelle naaimode".
Daar vond ik een jurkje met kant en wou dat ook eens proberen.

Ik maakte de ganse jurk in een camel-kleurige Punta-Di-Roma en het voorpand maakte ik dubbel.  Een laagje Punta-Di-Roma en een laagje (nep-)kant.  




Excuses voor de slechte kwaliteit van foto's.  Ik moet door het regenweer binnen foto's nemen en de fotograaf was onze 4-jarige Senna :)




De achterkant heeft normaal een rits en een knoopje, maar doordat de stof rekt, was een rits niet van toepassing.   
Het "gat" valt jammer genoeg net op de plaats waar mijn BH-bandje zit, daar moet ik nog even iets op vinden.  



En onze Mauro passeerde met zijn i-pad en nam ook een foto van mij.  Achteraf zag ik dat hij deze rondstuurde op Snapchat :)  Schattig he :)



Patroon: Model Jurk 38 - "Leuke Snelle Naaimode"
Maat: 36
Stoffen: De Boom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten