Follow on Bloglovin

zondag 21 januari 2018

Een Herfst-kleedje in de Winter

Al anderhalf jaar lag er een mooi Herfst-katoentje in mijn kast.  Ik kocht het omdat de herfst mijn favoriete periode van het jaar is.  Maar wat doe je nu eigenlijk met zo'n lap katoen??
Toen ik haar jurk zag, wist ik het!  
Ik kopieerde min of meer haar idee! 



Oorspronkelijk wilde ik een effen bruine achterkant (in stretch stof, want dat is toch aangenamer om te dragen vind ik), maar bij gebrek aan het vinden van de juiste tint bruin in een degelijke stof, koos ik dan maar voor een zwarte Punta Di Roma.   

Het werd (volgens haar voorbeeld) de Harlequin jurk uit La Maison Victor omdat die geen naden of nepen heeft, gewoon simpelweg 2 panden op mekaar.    

en voila, mijn kast is weer een jurkje rijker!




Patroon: La Maison Victor Editie 1, Winter 2013-2014, Harlequin Jurk 
Stoffen: Voorpand katoen herfst: Stoffenstraat - Achterpand: Zwarte Punta Di Roma: Madeline De Stoffenmadam
Maat: 36

2 opmerkingen: