Follow on Bloglovin

maandag 22 juni 2020

Een badjas

Ik had dringend een nieuwe badjas nodig!  Daarom kocht ik bij Driessen stoffen 2 kleurtjes in badstof en ik begon eraan.



Ik koos bewust voor wit als hoofdkleur omdat ik vind dat witte badjassen, handdoeken en lakens een proper en fris gevoel geven.   
Na lang twijfelen tussen grijs en oud-roze, koos ik voor de afwerking dan toch dat oud-roze.
Op de zak liet ik de eerste letter van mijn naam borduren door een klasgenoot uit de naailes.  

Voila, meer woorden hoef ik daar niet aan vuil te maken.   Ik ben zeer blij met mijn nieuwe gepersonalisserde badjas :)







Patroon: burda 6740, model B
Stoffen: Driessen stoffen
Maat: medium (normaal draag ik small, maar een badjas mag van mij goed ruim zitten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten