Follow on Bloglovin

maandag 7 oktober 2019

See You At Six voor Mauro

Ik ging geen stofjes meer kopen voor mijn kids, maar toen ik de recentste See You At Six collectie zag, liet ik me toch verleiden....
Onze Mauro was er heel blij mee 😄



Ik nam (nogmaals) mijn Leather Sweater patroon erbij. Ik heb deze in alle maten uitgetekend liggen, dus soms neem ik het van de makkelijke kant :)
Ik koos voor bijpassende boordstof van SYAS, maar had net niet voldoende om ook de schouderstukken hieruit te maken. Ik koos er dan maar voor om de restjes van de sweater daarvoor te gebruiken. 





Intussen is onze Mauro in maat 128 gegroeid en ik heb gemerkt dat alle patroondelen niet meer zo vlotjes naast mekaar passen. Jammer! Ik zal volgende keer grotere lappen stof moeten kopen! 


Patroon: Leather Sweater - La Maison Victor
Maat: 128
Stof en boordstof: See You At Six, herfstcollectie 2019, gekocht bij “Huis Van Katoen



1 opmerking: