Follow on Bloglovin

woensdag 20 juni 2018

Juf cadeautjes - de Vinktas X3

Als eindejaarscadeautjes voor de juffen van de kids, maakte ik Vink-tassen.   3 stuks, want dit jaar waren er 3 juffen voor onze 2 jongens.
Super makkelijk en mooi patroon! 

TAS 1:



TAS 1 binnenvoering


TAS 2:

TAS 2 binnenvoering:


TAS 3:

TAS 3 binnenvoering:



Ik koos zelf wat ik vond dat paste bij de juffen.  Alle buitenstoffen komen uit de restjesbak van de Stoffenstraat!  De binnenstof uit de katoentjes-hoek. 
De onderkant werkte ik voor alle 3 af met glad nep-leder. 

Welke tas vinden jullie de mooiste?



Patroon: Vinktas
Stoffen: Stoffenstraat

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi :)
    Ik maak er ook eentje voor de juf van Louise :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe stoffen heb je gebruikt! Die zullen zeker in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe cadeaus! Ik zou graag tas 1 hebben. :D

    BeantwoordenVerwijderen