Follow on Bloglovin

woensdag 23 maart 2016

Leather Sweater geschenkjes

Ik maakte 3 geschenkjes, alle 3 leather sweaters uit La maison victor. Mijn aller favoriete patroontje momenteel!




De eerste
...maakte ik voor Matteo in  een hele dunne tricot, maatje 92, de kleinste maat beschikbaar.  Matteo is het zoontje van collega Katia. Dit is eigenlijk een geboortecadeau, vermoedelijk zal het tegen de zomer wel passen.





De tweede 
...maakte ik voor de 5e verjaardag van Anna-Lucia, een klasgenootje van onze Mauro.
Ik liet bij deze versie de schouderstukken achterwege omdat ik dacht dat Elsa mooier zou uitkomen ;)





De derde
...  maakte ik voor mijn petekindje Sam.  Kind-JE is hij eigenlijk niet meer, hij wordt intussen rond deze tijd al 7!!
Ik koos een super stoer stofje, echt iets voor hem.






Patroon: 3x The Leather Sweater - La Maison Victor (nogmaals) 
Stof nr 1: Lillestof circusdieren
Stof nr 2: Frozen-stofje van bij stoffenelf.nl
Stof nr 3: Stoere auto's en moto's ook van bij Stoffenelf.nl

6 opmerkingen:

  1. Iedereen draagt een coole trui
    Alleen maar blije gezichten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tweede zal ik hier maar niet laten zien of er is er eentje jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken dat eerste stofje precies :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof zeg, die zullen allemaal blij zijn!

    Ik heb de Leather Sweater nog maar pas voor de eerste keer gemaakt, maar ik had het veel eerder moeten doen, echt een tof patroontje he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sweaters, iedereen zal vast in de wolken geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen